Over het hondenleven van Tjommie, een Cavalier King Charles Spaniel, vanaf zijn eerste jaar

Haaaaaaaiiiiiiiiiii,

Sorry hoor, maar ik heb soooo weinig tijd om te schrijven omdat ik vaak met vekansie op de kemping ben!
Tjommie ons zandmonster
Thuis is de tuin nu een grote zandbak en daar kan ik heerlijk in spelen: lekker rollen door het zand, deze heeft een hele andere kleur dan de tuin zelluf, dus ja, nu heb ik af en toe ook een gele neusje.
Tjommie zandbak Maar ik het leuke is dat er ook een bal teruggevonden is en daar kan ik mooi mee spelen want nu heb ik wel een voetbalveld zo groot. Tjommie bal
Maar omdat ik veel op de kemping ben kan ik het meeste daarover vertellen. Toen we er pas kwamen, is best al weer lang geleeden, toen waren er kuikentjes. Ze wilden graag nog een beetje warrem en bruin worden dus daarom waren ze binnen onder de zon, maar ik wist nog precies van vorig jaar waar wij ze konden bekijken dus wou ik er steeds naar toe. Tjommie kuikentjes Vorig jaar waren er meer dus ze zijn niet allemaal terug gekomen, vonden deze kemping misschien niet zo leuk…
-Ik schreef wel dat ik moe werd van de kemping maar ik kan er ook wel lekker lui zijn hoor, ik pas bijvoorbeeld heel goed bij baasje op de bank Tjommie lui en dan kunnen we lekker samen slapen.
-Maar af en toe kunnen we ook buiten zitten en dit jaar heb ik bedacht dat ik natuurlijk ook best wel eens op een stoel kan gaan zitten, lekker van de grond af. Dus zodra baasje of vrauwtje opstaat, ga ik snel op hun stoel zitten. Tjommie stoel net to lang tot ze begrijpen dat ik zelluf ook een stoel wil!
-We zijn ook al een paar keer wezen fietsen, dan mag ik mee in het mandje, eerst vond ik dat nog wel weer eng maar nu hep ik ontdekt dat als ik mijn tong uitsteek, het lekker koud wordt in mijn mond, dus hou ik hem lekker buiten boord Tjommie fiets
-O ja, en nu zou ik nog bijna vergeten te vertellen dat ik van de week samen met een paardjesvriend lekker gras hep gegeten, was best gezellig, vonden we allebij! Tjommie paard

En ik moet jullie nog even waarschuwen! Er is een dubbelganger van mij bezig op feesboek, straks denkt iedereen dat ik papa ben geworden maar ik ben het echt niet op deze foto hoor! klik hier voor dubbelganger Maar het ziet er wel lief uit, vinden jullie niet?

Zo nu zijn jullie weer op de hoogte van wat ik allemaal meegemaakt hep en nu begrijpen jullie misgien ook dat ik moe word van vekansie! Groetjes allemaal en tot de volgende keer!

Bedankt voor je reactie, altijd leuk!